NUFFNANG

Isnin, 10 Mei 2010

rindu

tetibe rindu sgt kat dia..rindu seolah2 kiterang da lame sgt xjmp..nk nanges pun de ase..lau bleh nk dia btul2 ade kat cc aku skang..aku btul2 nk rasekan kehadiran dia..aku xnk pk sal sesape skang..seolah2 ape yg bakal muncul di depan ari akn menyakitkan aku,akn menjarakkn hubungan kami ni..ntahla..aku dpt rase de sesuatu yg akn berlaku..

sejak knal dia,aku mmg cube lupekan sumenye..mmg xnk pk sal sesape pun g..xnk igt sesape g..nk pk sal kiterang je..tp kdg2 aku tewas gak..mmg aku mntk maaf sgt2 nga dia..aku beusaha tk ilangkan sume tu..dan tuk pengetahuan dear lau tetibe aku sebut rindu tu maknenye aku tgh cube tuk buang sumenye dan aku perlukan dia sesgt..

dan mlm ni kerinduan tu dtg lg..akn aku cube buang segalenye..aku nk hargai pe yg aku miliki skng..aku nk jage hubungan ni..aku xnk berterusan dibayangi kenangan semalam..aku arapkan pe yg aku miliki skang adalh yg terbaek tuk seumur idup aku..

dan kepada mereka2 yg tertentu,kite patut hentikan sumenye..aku xnk de kaitan pape lg nga kamu2 sume..izinkan aku tuk idup dlam dunia aku sndr..kite sume mulekan idup masing2..pe yg jadi antr kite da berlalu..biar tuhan yg hukum kite sume..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan