NUFFNANG

Jumaat, 28 Mei 2010

lelaki

erm da 2,3 kali aku nk post cite neh..sal customer2 aku yg byk ragam ar..dan asenye kes gni da 3 kali aku jmpe kot..kesahnye dimana isteri teramat takutkan suami yg kononnye berkuasa..nk beli itu ini kene tnye suami..mule2 tu aku leh accept g..aku aggp mintak pendapat mungkin..tp bile tgk muke sang suami da laen mcm pastu ckp pun lam tekak je ckp xleh,aku da stat hidu bnda xbesh..kesahnye berlanjutan smpilah si suami ckp ye baru la isteri bwk g kaunter.pastu mase kat kaunter,isteri da gelabah semacam lau tnye byk2..suami da mundar mandir kat dpn pintu..cpt2 isteri dia bayar duit pastu ngah gopoh gapah jugak la kuar kedai cpt..so,aku da paham...isteri dia mmg takutkan suami dia dan yg agk besh suami plak jenis yg lgsg xreti menunggu..bayangkan nga barang byk g,ank g,sume isteri yg bawak..smpikan resit pun suami dia tgglkan tuk isteri..yg suami lak cume amek duit balance pastu jln melenggang masuk lam kete bukak aircond..teramat2 la selfish..xberperikemanusiaan pun seswai la kot tuk laki2 yg sebegini..

tiap kali jmp customer yg gni,aku stat berpk..perkahwinan xseindah yg dibayangkan..aku jd takut lau aku akhirnye dipertemukan dgn laki sebegini..laki yg tggi egonye,laki yg baran sifatnye..mase tu aku rase baek xyah kawen lau perkahwinan semata-mata tuk wat idup dibebani pasaan takut..senang cite aku takut nk kawen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan