NUFFNANG

Sabtu, 1 Mei 2010

puas ati vs xpuas ati

life aku agk bz sket skang..mcm2 ase nk buat..benda yg t'baru aku wat ialah g kursus kawen..taraaa..tp bkn nk kawen lam mase terdekat pun..cume menambah ilmu didada.gpun xrugi..erm beser2 je kusus tu..yg pnting aku nga dia masing blajar erti tanggungjawb..dia pun aku tgk besemangat je dgr ceramah tu..bnda tu wat aku makin sygkan dia..da lame xgaduh nga dia..rindu lak nk gaduh..tp tulah..dia mmg telalu menjaga ati aku..gduh kejap pastu dia da ngalah da..senang cite asek dia je la yg salah..sian dia...gaduh tu bnda normal dan normal la kalu kite ade rase xpuas ati tu..ade ke manusia yg leh pendam je sume pasaan dia.kekdg kite perlu gak tmpt tuk luah segalanye..dan benda tu da dikire isu peribadi...suka atilah kite nk luah ape pun..org laen xkan penah membantu.cume ape yg manusia laen wat ialah selalu mencari kesalahan kite walaupun ape yg terjadi lam idup kite tu sket pun xde kaitan lgsg nga dia..ayt yg agk kurag ajor''sukati aku la nk watpe pun,nk ckp pe pun,nk tulis pe pun...this my life!!dan this my blog..sumenye ttg aku semata2..

ni pun salah satu contoh ketidakpuasan ati..

dan isu kepuasan ati aku lak..aku da besyukur teramat nga ape yg aku miliki neh..dan aku da jmp maksud ramai lg lelaki baek di luar sane..dan akhirnye aku bersyukur dipertemukan dgn yg lg baek dr sebelum neh..dan aku agk bersimpati nga mereka yg berterusan ditipu..dan aku xkn terlibat same sekali..ape yg terjd bkn aku yg mulakannye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan