NUFFNANG

Ahad, 16 Mei 2010

befday

smlm aku da makin tua..da 22 da pun..dan tuk kali pertama aku smbut befday awal..14hb da celebret da..konon2nye 15hb xle kuar..tp tu ar tiap kali befday mengundang,sedih tu msti dtg..ade2 je hal..tp lg skali aku keraskan ati..xnk pk pape..xnk sedih2..nk hargai je saat2 manis nga dia..mule2 kiterang g pancing ikan kat pantai senak(kelakar je name)..sejam tggu ikan last2 busan tu dtg..xdpt sekor ikan pun..pastu kiterang teruskan pejalan ke pantai irama..lepak kat sane lak..mlm g diner kat tmpt specel..anjung selera tok kasim..mmg besh sgt tmpt tu..mmg dpt ilangkan sume tensen..ala2 restoran terapung gtu..last skali aku dpt adiah kapal terbag..huhu kaye tul my dear..aku nk adiah jet pejuang dia bg kapal terbang..dia bawa aku kat airport pastu dia suh aku pilih kapal terbang yg mendarat..leh tahan...

tu tuk 14 hb..dan tuk 15hb pun aku berjaye ajk dear kuar gak..mcm2 idea kuar..merengek la,majuk la..sibaek dia sggp penuhi sume pemintaan aku..pas magrib pun magrib la..jnji aku nk besame dear mase ari spesel..staun skali je..by the way..thanks to my dear..luv u so much melon..

dan kepade kengkawan yg igt,thanks so much..syg korg sbb igt diri aku yg serba kekurangan neh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan