NUFFNANG

Ahad, 16 Mei 2010

nasi kerAbu

arini aku offday..smlam da jnji nga my dear nk buatkan dia nasi kerabu..kiterang g beli barang tuk aku masak..erm sbenarnye besh sgt pasaan tu..same2 pilih barng tuk masak..rase cam da kawen pastu nk masak kat umah sendiri je..tp bnda tu still xsmpi g..tp aku mmg epi sgt..

dia dari smalam smpi pg td cam xsabor je nk rase aku masak..asek sebut je..tp mmg sowi sgt2..pg td macik aku dtg kejutkan aku.dia mntk tlg teman dia g pejabat peguam.nk setelkan kes cerai dia.sian plak dia lau xekut..aku temankan gak..kul 10 gerak,kul 10.30 da smpi sane..mmg betl2 rushing ar..nga xmkn pg sume.nga harapan aku smpat blik masak tuk dear mkn time rehat ngahari tu.tp tulah..kul 12.30 gak baru smpi umh..mmg da agak da dear xmkn g arini..mmg xsempat la aku masak tuk dear..

mmg sowi sgt2..aku wat gak nasi mabu.tp tuk mkn mlm..umi ajak dia dtg mkn umh,dia segan..so dia xbepeluang nk rase nasi kerabu aku..tekilan pun de gak..aku masak semata2 tuk dia.lau stakat nk mkn tuk aku,baek aku g beli kat kedai je.rm2.50 da dpt sebungkus nasi kerabu besh nga ayam bakar g..tp tulah..xde rezki org kate..ntah bile lg la aku nk msk g..

bleh kire nga tgn la bape kali aku masak tuk dia..yg agk spesel,kek keladi mase raye ritu kot..keke mmg xjd sgt..lembik sket tp yg wat aku terharu,dia asek puji je..mmg syg sgt kat dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan