NUFFNANG

Rabu, 12 Ogos 2009

he come back..

sesuatu yg xdiduga..sesuatu yg menyakitkan..dan mungkin suatu kebahgiaan..hanye dengan sekeping msg telah mengugat ketenangan yg aku kecapi selame ini..

kemunculan yg aku tggu selame ni..

my dearest faizul muncul kembali..berakhir sudah pencarian aku selame setahun..

tp aku xbahgia nga kemunculan dia..aku dibayangi luke2 semalam..cmne kiterang jmp,cmne kiterang gelak,saat2 kebahgiaan kami dan bgmana dia dengan tegarnye membuang aku lam idup dia.penghinaan yg dia lontarkan pd aku msh segar lam ingatan ni.

ayat dia mmg sumenye manis..dan xmustahil aku kan cair lg skali kalu aku lupekan sumenye..tp sumenye xkan berlaku.dia cume leh ganggu ketenangan aku tp xde lg ruang lam ati ni tuk dia..sumenye telah ku buang..

xmustahil sumenye akan berulang..bile fiza dtg pd dia,dia akan tgglkan aku skali g..same cam kewujudan mr r lam idup aku..dtg dgn harapan yg menggunung.berubah kononnya..tp ending dia ttp same.aku jg perempuan malang yg hnye dicari bile kesunyian..sume yg menyakitkan tu xmgkin akan aku lupekan..mmg sume akan berbahgia diats kekecewaan yg aku alami..dan aku percaye suatu ari nanti derang akan rase ape yg aku rasai..sumpahankah ini??(mebi ayt tuk tenangkan diri aku semata2)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan