NUFFNANG

Ahad, 30 Ogos 2009

nana



da nk abes da pedog neh.tggl bape ari je lg..sume da menghitung ar..sdih lak nk tgglkan ciast ni.dulu kemaen menghitung ari.bile la nk abes stadi ni..skang ni seolah2 xnk adapi perpisahan ni.walaupun aku cume de sorg membe specel aku kat ciast neh..AMALINA ALIAS..

kalini catatan ni specel tuk nana..insan yg setia bersama aku spanjang 3 taun stengah ni..dia org yg paling memahami dr ni..dia tau sume susah senang idup aku.dia sggp time aku kembali disaat org laen tgglkan aku..dia ttap setia bagi bg bahu dia tuk aku time aku nanges..dia sentiasa pujuk aku ringankan beban ni..

terlalu byk kenangan kami b2..wadi unung kami..sakit yg kami lalui time sume org pulau kami b2..dialah sahabat yg terbaek tuk aku..slamenye aku xkan lupekan dia..dialah kwn idup mati aku..dan aku tau aku terlalu byk melukakan dia..seribu kemaafan tuk dia..

semoga persahabatan ni kekal tuk selamenye..
''org nk jd pengapit ko tp org xnk ko jd pengapit org..nanti org len sume tgk pengapit je..nanti org lam pantang ko jaga org ek..umh kite seblah2 tau..org gduh nga laki org org leh lari nyorok umah ko..hehe..''tp nanti ko mesti duk sarawak da..almk..kne pk plan b..hehe

nana,
nanti doa sesame kite dpt tmpt intership sesame ek..
luv u so much nana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan