NUFFNANG

Ahad, 30 Ogos 2009

aku ke ni??

aku btl2 konpius nga dr aku skang..aku cam tkut tuk time cinta..kekdg terdetik diati tuk time that guy..tp lam mase sme aku seolah2 xbersedia..aku xtau samada aku blum bersedia atau aku riso dikhianati..dia sndr pnh luahkan pasaan dia pd aku dan dia still bersabar nga aku tiap kali aku ckp aku xbersedia g..dia still lg dcc aku sehinggakan dsaat ni..cintakah aku pd dia atau aku hnye selesa nga persahabatan ni??kekdg aku rase besalah pd dia bile aku merindui org len..org len yg pnh bertakhta lam ati ni..ntahla..susah tul tuk melupakan..1st love mebi..tu penangan dia hebat sket..dan skang ni aku still lam dilema..nk specelkan hubungan ni atau still teman tp mesra..da jmpe org yg btl2 sygkan aku tp aku lak yg cmni..ntahla..nape la rumit sgt cinta tu..slalu xhargai bile da miliki tp menyesal bile kehilangan..cam pelik bile ni diri aku..err leh tak aku nk nakal2 sket..skendel mebi ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan