NUFFNANG

Isnin, 14 September 2009

4 ari terakhir aku

huhuhu...
xtau nk gmbarkan cmne pasaan ak rni.. sbb kta2 org len, dya leh amk kptsn yg drastik ni..
dya xpk btapa ak yg byk bkorban lam phbngan ni..ak xksah pn pe kwn2 ak ckp.. ak stil ngan pndrian ak tuk trus bsama pak long.. tp dya... hnye tggal 4ari je pn tggal.. xkn xleh bsabar cket??kwn2 tu ke yg tlg dikala dia lam susah??kwn2 tu ke yg dgr rintihan dia,kekecewaan dia?? nape dya sggup wat cmni kat ak.. cubala, dya pk cket jer cmne pasaan ak ni.. xkn sume bnda ak perlu gtau??
da ckup ak rse skit slame ni.. ngatkan ngan pak long, skurng2nye dya dpt bg ak sinar baru.. tp hmmmm.... xtaula..mebi dia jg bkn jodoh aku..xsume yg kite impikan kite mampu miliki..4 ari yg aku arapkan bkn cmni kesudahannya..tp aku perlu jg menghadapinya..masih lg perlu jmp dia selama 4 ari kat ciast tu..blajar time kenyataan..

erm da lame aku airmata ni xmenitis tuk seorang lelaki tuk satu pasaan kekecewaan..mlm ni senang sgt airmata ni mengalir..same cam taun lepas..aku kecewa di kala org laen bergembira menghitung raye..

but one thing,i miss him..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan