NUFFNANG

Rabu, 12 Ogos 2009

home sweet home

setelah kire2 8bulan aku xrasei kebahgiaan ni,akihirnye Tuhan bg aku peluang tuk rasai kebahgiaan ni..kebahgiaan yg plg abadi lam idup ni...

akhirnye kami sekeluarga dpt berkumpul di bwh bumbung yg same menghirup udara yg same,merasai kasih sayang yg sejati..kepulangan yg dinanti selama ni oleh kami sekeluarga..akhirnye de papa,umi,aku,diemi,ham,dan syu dirumah..kami sume berkumpul sesame..

xpenah aku kecapi kebahgiaan yg sebegini..nilah kebahgiaan yg plg ikhlas..diemi da byk berubah..dia da leh pk nga matang..dan aku percaye dia mampu jage keluarga kami..mungkin nilah hikmah disebalik perpisahan kami semua..walaupun ham masih lg memberontak,namun aku percaye suatu hari nanti dia jg akan berubah..bleh menilai mane yg baek dan mane yg buruk..

aku bahgia tiap kali aku pndg muke umi nga papa..rindu mereka terubat..

harapan dan doaku,''Ya Allah, satukanlah kami sekeluarga..jgn pisahkan kami lg..berikanlah kami kasih sayang yang abadi''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan