NUFFNANG

Selasa, 21 Julai 2009

pedagogy 2/2009

akhirnye sem ni aku bergelar senior.senior yg plg senior atau senang cite super senior.pedagogy ni sbenarnye tk student taun last.kiterg da xterlibat nga nitp g.pedagogy i sbenarnye latihan pengajaran.time ni kiterang lajar cmne tuk jd pengajar.balajar skill cmne nk ngajar,komunikasi,keyakinan diri,cmne nk handle student.dan bnda yg aku dpt dr pedagogy ni,aku tetibe nk blajar sal psykologi..t'lintas aku nk smbg stdy sal psikologi lak pasni.tp still under pengajar.cume tuk dr sendiri.cmne aku nk handle dr aku,mslh2,org kat sekeliling aku.inilah kelebihan kte m'hargai dr kite sndr..aku mmg hargai apa yg aku da mlilki skang.da xde airmata skang.just enjoy with my life..lupekan sume yg jd ttp xbermakne aku akn melupakan sumenye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan