NUFFNANG

Selasa, 7 Julai 2009

ada sesape same cam sy??

mmg aku xsangke,aku akn temui sorang yg everything same cam aku(bkn fizikal).ape yg dia ske,cmne dia handle msalah,ape yg dia rase..senang cite everything..

persamaan kami
1.kami same2 suke tmpt tggi
2.kami suke suasana malam
3.kami suke sawah padi(teramat suke)
4.sggp pendam sume mslah sesorg(nangis sesorg)
5.akn nyesal nga perbuatan salah
6.buat2 xpeduli tiap kali kne marah tp hakikatnye kami pk ttg ape yg dikatekan tersebut.
7.ape yg dia ske of course aku akn suke..
8.lupekan mslh seketika nga care drive..pegi kemane saje selagi de jln..sambil2 tu layan..
9.lagu2 yg kami minat sume same..
10.kdg2 perlukan someone tuk luahkan msalah(tp depend pd keadaan)

de byk lg persamaan yg merapatkan kami.aku igt aku sorg je manusia pelik lam dunia ni.slalu kne kutuk nga membe2 sbb pkran pelik aku ni.tp skang ni rasenye aku xlah pelik sgt.aku da de geng..dan upenye dia pun slalu kene kutuk nga membe dia sbb pangai pelik ni..

bezanye kami ialah dia laki dan aku pompuan..dia 26 dan aku 21..dan aku da dpt bayangan mase depan aku melalui dia..

agak2 de tak org len yg cam kami lg??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan