NUFFNANG

Sabtu, 20 Jun 2009

penyelesaian tuk segala kekusutan

setelah bebulan aku dibelenggu kekonfiusan,akhirnye aku temui penyelesaiannya semalam..seperti yg aku gitau seblum ni,ape2 je keputusannye aku tetap akn terluke..akhirnye dia pergi..pergi bersame sume harapan aku..

saat pemergian dia terlalu sadis tuk aku..sesudah doa, ''jika dia diciptakan tuk aku,bukakanlah hatinye tuk menerima aku..tp jk dia bukan jodoh aku,bawalah dia pergi jauh dr idup aku''.sesudah abes doa ni terus masuk satu msg..kite perlu kembali ke masa seblum kite kenal..kite harus lupekan segalanya..

aku betul2 kagumi kebesaran Ilahi..Dia sedarkan aku seblum aku menaruh harapan yg lg tggi..bersyukur ke hadrat Ilahi..

sejujurnye ati ni terluke lg..terluke nga kehilangan dia..insan yg aku harap mampu membimbing aku,insan yg mampu mengubah hidup aku..aku pasrah..aku time ketentuan ni..redha nga takdir idup aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan