NUFFNANG

Ahad, 7 Jun 2009

aku anak kelantan

skang ni da saat-saat terakhir aku praktikal kat jm ni..ati aku mula sayu..aku mula takut tuk tgglkan sume kebahgiaan yg aku miliki skang sbb aku tau pasni aku akan kehilangan sume ni..aku enjoy sgt keje kat cni..aku leh jd dr aku yg sbenar..aku ada ramai kwn2 yg sentiasa menemani aku suka dan duka..aku de kwn2 yg xambil kesempatan ats diri aku..

tiap2 ari aku cume gelak je..aku leh lupekan sume masalah aku..aku dtg keje nga semagat yg baru setiap ari..

inilah kelantan..

akhirnye ati aku kembali pd kelantan..rasenye aku akn tgglkan shah alam..sumenye da berakhir tuk aku di shah alam..aku da xpunyai pape lg..

insyaallah jika diizinkan Tuhan,aku akan kembali sepenuhnya di kelantan..aku akn wat praktikal kat kelantan g dan aku igt aku nk stay terus kat cni..

dis is my real life..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan