NUFFNANG

Selasa, 16 Jun 2009

kekonfiusan


aku buntu sgt skang ni...

btl ke ape yg aku wat ni??

betul ke keputusan yg akan aku ambil ni??

tegamakkah aku melihat kelukaan teman rapat aku ats tindakan yg aku ambil ni??mungkin suatu hari aku akan kehilangan teman yg terlalu baek buat aku..skang ni aku mula kehilangan senyuman ceria dia..aku hanye nmpk kekusutan di raut wajahnye yg tulus menyayangi aku..aku mmg buntu..aku mmg keliru..aku rindui senyuman ceria dia..tp lam mase same ade hati yg perlu aku jaga..ada mata yg memandang setiap pergerakan aku..ada hati yg cemburu dgn persahabatan ini..

akn ade hati yg terluka lam perhubungan ni.aku xnk pentingkan diri aku.aku xpenah diajar tuk pentingkan diri sendiri..biar kite yg terluke tp bkn org sekeliling kite..tp situasi skang ni buat aku keliru..pape keputusan yg aku ambil,aku ttp akn terluke..

kejamkah aku jika aku megabaikan pasaan temanku ini??

betulke kite patut terima org yg sygkan kite drpd org yg kite syg??

atau patutkah aku tgglkan sume yg aku miliki ni..biar sume terluke..biar sume xmemiliki..

i still not get the answer..

wish the best for me..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan