NUFFNANG

Khamis, 25 Jun 2009

i'll leave jm..

akhirnye tempoh 11 minggu da abes..that's mean berakhir sudah praktikal aku.dan patutnye skang ni pun aku da xperlu dtg kilang g..tp tetibe aku jd rajin keje..gile keje kate peja..aku smbg keje smpi 29hb..ari isnin mggu dpn.pk je yg aku da nk abes,sedih gler ase..aku akn kehilangan sume kebahgiaan yg aku kecapi disini..byk bnda yg aku blajr mase duk jm..walaupun bkn tuk pembelajaran kos aku,tp realiti sebenar sebuah kehidupan..

tetibe aku punyai keluarga besar kat cni..aku de ramai abg..dan xterkecuali aku jg miliki kakak kat cni..sume org baek nga aku..sume xlokek ajr aku bnd2 yg aku xtau..mule2 dulu aku pk mesti xbesh..aku dtg tnpe ati..dtg smata2 tuk lengkapkan buku log aku..syarat lulus..tp skang sumenye berbeza..bkn hnye buku log aku yg penuh..tp pengalaman..

kat cni aku blajar wat air..hehe xsangke gak aku akn jd tea lady kat cni..pasni aku da xkene lari kalu de org dtg umh aku..aku sndr akn ofer tuk wat air.aku da pndai mask mee hoon.mase dak2 kilang dtg umh ritu kelam kabut aku blajar masak nga mak aku(walaupun pengkritik utama aku,mr zorro ckp tawar).

satu ayt yg aku xkan lupe..kadang2 kate2 kasar tu boleh membuke mata drpd kate2 lembut yg boleh melalaikan manusia. smpi mati aku akn igt kate2 ni..mr zorro byk mengajar aku erti sebenar kehidupan..dia yg byk sedarkan aku bahwa sume tanggapan aku salah..

dan thanks sesgt kat my bestfriend...mr peja..insan yg slalu de time aku susah..kiterang byk sgt persamaan..sehinggakan ramai yg slah anggap nga persahabatan ni..kami teralau rapat..dia kwn yg plg specel lam idup aku..

i'm going to miss u all..doakan kebahgiaan aku dan doakan moga jodoh kite sume pnjg..

ain,kak farah,ejo,peja,tokwe,amin,majid,abe me,abe yo,aneh,judin,abe ha,abe yi,abe ze,bukhari,pak usop,abe we,zaki p.lah,jj..

special attribute to my boss,cik ti and of course abe di..

thanks for everything..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan