NUFFNANG

Isnin, 15 Februari 2010

pahamkan aku

aku da mula rase pasaan ni..pasaan yg wat aku rase nk lari dr sume org..aku mula rase tertekan..sume yg aku wat sume xjd..ape yg aku rncg still lg xdpt aku tunaikan..aku mula tensen nga life aku..mmg aku da miliki ape yg aku mahu..cinta..family..tp aku still rase kekosongan tu..aku still xdpt puaskan ati aku..aku mule cari salah sume org..aku mula nenyesali takdir..aku igt aku nk berhijrah..tuk seketika aku terpakse korbankan ape yg aku miliki ni..aku nk mulakan idup baru..aku nk cari kepuasan tuk diri aku sendiri..aku nk lupekan seketika kebahgiaan ni..mungkin bile da jauh aku akn lebih menghargai ape yg aku da miliki skang..aku da xnk berharap hnya pd cinta dia..aku yg perlu merubah takdir ni..untuk diri aku..lau aku hnye trus berharap pd takdir,idup aku xkn berubah..aku akan selamanye dibelenggu pasaan ni..aku cume nk cari kepuasan tuk dr aku..biarlah aku sendiri yg puaskan diri aku..aku still lg cintakan dia..aku still menyayangi dia..tp ntahla..aku konpius nga pasaan ni..aku btul2 xpaham..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan