NUFFNANG

Selasa, 2 Februari 2010

mkn ngahari

aku mmg btul2 ngah busan time neh..arini aku keje pg..ptg aku free..pastu my dear lak bz keje kne ot rni..mmg mati kutu aku dibuatnye..slalunye de jugak dia temankan aku time2 busan neh..arini aku sesorg je..erm tp ngahari td dia da tebus kebizian dia..dia luangkan mase ngahari dia tuk aku.kiterag g mkan ngahari sesame kat zakini..erm makanan dia ok la gak..tp cam mahal..hehe sian my dear kne blanje..
erm makin ari aku da makin syg dia..da syg sesgt asenye neh..jujur, aku tkut sgt..takut lau aku sygkan dia lbh dari aku sygkan diri aku sendiri.nanti lau pape jd,aku gak yg sakit g.bkan nk doakan benda xelok jd tp aku nk bejage2..da byk kali tekena..skit sgt2 bile org yg kite syg sgt2 tu tgglkan kite..
dah2..xmo cite sal bnda sedih lg..tp just nk gtau aku mmg sygkan dia..syg sgt..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan