NUFFNANG

Khamis, 10 Disember 2009

blur

aku sbenarnnye xtau nape..kebelakangan ni dia banyak menghantui idup aku..ape je yg aku wat sume tetibe mengingatkan aku pada dia..aku da try xnk emo2..xnk pk pape sal dia..tp dia tetap muncul lam ingatan aku..xbes sgt pasaan ni..besalah sgt pada my dear..tp aku sendiri pun xtau..susah nk tafsirka perasaan ni..just one thing aku nk tau..tiap kali aku tingat kat dia,dia pun pk sal aku gak ke?

dan aku akan cube..cube tuk ilangkan dia lam ati ni...xnk beterusan dihantui oleh bayangan dia..kiterang masing2 da de life sndiri..xperlu nk tangisi kehilangan dia..

erm mmg cmni ke sume org akan rase nga 1st love derang??just mengingati sume yg manis??

syuhhh2..pegi jejauh sume pasaan ni..aku nk epi2 je nga org yg tersyg..org2 yg menyayangi aku..org2 yg hargai aku..org2 yg akggap ku manusia manusia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan