NUFFNANG

Jumaat, 4 Disember 2009

aku bkn student g

erm cam beser aku da stat menghitung ari..da nk abes da pejuangan aku sbg student ciast.besar tanggungjawab aku pasni.of course my family..aku da tanam janji lam diri aku..aku nk tlg family aku..aku nk bahgiakan umi nga papa je..xnk pk bnda laen da.aku nk hambakan diri aku just tuk family aku..da terlalu byk aku lukakan ati derang..jahat kan aku...sbb cinta aku hanyut..aku nk tgk family aku bersatu..nilah impian aku..

pas abes praktikal neh,aku nk blik kg..cari kerja kat kg..duk nga family aku..aku nk try sume keje..nk amek sebanyak mungkin pengalaman..harap2 rezki aku murah..

tp kesedihan da stat rase..maknenye aku akan tgglkan kwn2 aku..3taun stengah kiterang sesame berjuang.byk suka duka kiterang..ntah bile dpt jmp g pasni..aku try serahkan sumenye pada takdir..biar Dia yang tentukan sgalanya..de rezki kite jmp g ek lin..muaahs!!syg ko..

doakan kebahgiaan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan