NUFFNANG

Ahad, 13 Disember 2009

taiping part 1

taraa..
akhirnye dpt gak aku upload gmbr2 mase g taiping..aku join rombongan cik kiah g kenduri kawen..sambil2 tu saje g makan angin smbil tenangkan pale jap..bayaran hanye rm2 sahaja..makan tanggung(kate kenduri kawen),penginapan free(adtec taiping)..xrugi pape pun..


ni lah dia bunga telur yg berjaya aku kumpul..blik ostel penat nk abeskan telur2 neh..org tua2 kate anak dara elok kumpul bunge telur..huhu..nk try wat gak tp syg skali sume bunge telur tu rosak mase lam perjalanan nk blik kl..yg tggl gmbr je..tp pelik gak..leh kate sume kenduri gune tema purple..lg teruja aku..sweet sgt2..



ni plak view mase kat r&r. lau xsilap aku kat jambatan sultan azlan syah..tp sowi lau silap..huhu..lupe..mase ni benti smayang asr..sempat gak la aku menikmati keindahan ciptaan Ilahi..


ni plak mee udang..pergh..gler besor udang2 dia..leh kate kenyang gler aku mlm tu..harga tuk semangkuk mee udang ni rm10..berbaloi la nga udang2 dia yg besor2 neh rase pun besh..


jeng2..jgn tekejut..ni plak kulit2 udang yg aku kopek..bepeluh nk kopek kulit2 udang neh..


huhu..licin beb..bebaloi rm10 aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan