NUFFNANG

Isnin, 2 November 2009

saye sayang dia

erm sy syg dia..syg selalu rindu dia..sy pun xtau nape..mebi sbb dia baek sgt kot nga sy..dia slalu temankan sy time sy busan..dia slalu dgr tiap kali sy nanges..dia slalu nasihatkan sy tiap kali sy lam dileme..dia sentiasa cube tuk jd yg terbaek tuk sy..dia sggp tgglkan keje dia tuk sehari tuk abeskan mase nga sy..sy xperlu merengek2 tuk ajk dia jmp..dia xpenah wat sy merajuk...dia slalu wat sy rase dihargai..dia ttp puji sy comel walaupun mase tu sy kene campak,muke sy teruk..dia kate dia xkesah pun..yg paling pntg sy syg dia..

huhu..gler punye jambu..tp nilah hakikat.. 6 bulan aku kwn nga dia,xpenah dia wat aku sedih..cume skali je bile aku kuar nga org laen dia wat2 majuk nga aku..pastu bile aku nanges,dia kelam kabut..trus ajak aku g beli aiskrim..hehe..dia specel sgt..dia tersgt2 hargai aku..mmg dia terlalu menjage ati aku..dan akhirnye aku time dia..tanggal 15 september..tu pun pas byk kali aku reject dia..tp dia ttp berusaha..dan skang baru nk masuk 3 bulan hubungan specel ni..

aku tersangat2 la berharap dia xsame cam mereka semua..aku xnk dia brubah walau skit pun..tp ramai org ckp mule2 mmg sume indah..tp ntahla..moga2 ade keajaiban tuk aku..biarlah perasaan ni trus kekal di hati ni..

thank dear..aku dpt rasai balik kebahgiaan tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan