NUFFNANG

Ahad, 22 November 2009

kepuasan ati

akhirnye ari yang menakutkan tibe..ari penilaian..en shahabudin yg dtg check kiterang kat ilpkl..sume stat cuak..sume dak ciast tau en din cmne..aku yang xsiap wim g..pc rosak g..pastu umi nga papa turun kl g..last2 aku nekadkan pikiran..aku g jmp umi nga papa..g tenangkan pikiran jap..da lame aku bersengkang mata..pas umi ,papa anto aku,aku stat jd gler..byk bnda nk kne setel..wim,poster,transparent,subjek pe yg nk ngajor..seblum tu bior aku terangkan sal wim..wim ni sebenarnye alat bantuan ngajar..satu set wim de 1 set ketas penerangan yg tk bagi student,1 set lesson plan tuk aku gune sbg panduan aku,dan 1 set esemen tuk bg kat student g..byk gak la..aku kne siapkan 30set wim..tu yg pening pale gak..nk nanges pun de..

berkat doa umi,tuhan permudahkan sume urusan aku..en din just nk check wim yg siap je..xkesahla bape..pastu yang aku paling terhutang budi,en nagor amir..dia betul2 byk tlg aku..dia check wim aku,dia yg bagi aku aku idea,dan yg paling wat aku terhutang budi,dia de skali mase en din nilai aku..dia yg byk tlg aku..

akhirnye aku bejaye setelkan sume ni..dan yg lg memberi kepuasan pd aku,en din puji aku..cam berbaloi sume penat lelah aku selama ni..aku da dpt hasilnye..dan aku mmg berterimakaseh pd mereka sume yang terlibat dalam kejayaan aku kalini..dan aku bejanji pada diri aku,slagi aku de kat ilpkl ni,aku akan amek sebanyak mungkin ilmu kat cni..aku akan belajar cmne nk jd pengajar yang berkarisma..pengalaman yang xternilai harganye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan