NUFFNANG

Khamis, 12 Ogos 2010

hikmah kekecewaan

rini da 3ramadhan..xsesabor aku nk beraye..menghitung ar je aku neh..hehe..di kesempatan bulan ygmulia taun ni,aku cube tuk perbaiki kelemahan diri..cube utk menjadi manusia yg lebih baek dr sebelum ni..huhu..ni baru mukadimah..

sbenarnye 2,3 ari ni de mamat yg menganngu sedikit ketenangan idup aku..mamatni kesah lame idup aku..stakat ni dia xmampu lg menggugatkan kaseh syg aku kat my dear..dia mmg slalu msg pn..dan kdg2 ayt2 dia agak menakutkan aku..de harapan lam ayat2 dia..tp aku wat bodo je..wat cam xtau pape..mmg aku xkn bg harapan kat dia..aku cube tuk jarakkan kami..kekadang aku tepakse abaikan msg2 dia.tu yg terbaek tuk mase skang.gpun aku da miliki sgalanye.aku xnk tamak tuk memiliki kaseh sayang.aku mmg da cukup bersyukur nga ape yg aku miliki ni.aku bahgia nga kaseh sayang dia.dan aku tau dia iklas menyayangi aku..ni lah hikmah di sebalik kekecewaan aku sebelum ni..aku akhirnye dipertemukan dgn yg lebih baek dr mereka.mmg aku tersgt bersyukur nga sume yg jd.aku xbeterusan nga pengkhianatan cinta.aku da xterluke skang..lau dulu mmg asek mkn ati je..asek mengalah je.konon2 nk jage hubungan tu.lau bleh nk kekal nga dia je..dunia aku mase tu seolah2 xde laki da lam dunia ni..yg tu jg la duk berebut nga org len.xpenah aku pkkan maybe aku kan dipertemukan nga laki yg lg bagus dr dia..lepas hampir setahun kesah tu aku tgglkn,idup aku lebih bemakne skang..teramat2 bahgia smpi mengeget jari.dan aku dgr kesah mereka pun da berakhir gak..ntah..xtau..no komen.

yg ni nk citesal pose ar..mmg besh gler pose kat umah..da 3 taun aku xpose kat kg..taun ni aku merase..besh tau wa ckp sama lu..bebuke rmai2..sahur rmai2.cite kat tv pn sume besh2 je tuk taun ni..lyan feeling aku tgk cite..awl2 pose ni akunga dia da capai kate sepakat..kite lbhkn mase nga family msg2..da msuk mggu k2 ke k3 ke,leh la bebuke sesame..aku pn xkesah..paham tuntutan keluarga..kecik pnye hal la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan