NUFFNANG

Rabu, 14 Disember 2011

dugaan darah manis kot

erm sbenarnye de beberapa bnda yg agk menkonpiuskan aku..sume jd pas tunang..bnda yg pling ketara jd ialah lam mase 5menet je aku leh jd terlalu skit ati kat en faizal smp ase nk kol mak aku ckp nk putus tunang..ayat agak kasar aku tetibe rase bnci sesgt kat dia..selalunye kemarahan aku akan reda lau dgr sore dia..dengan kekoolan dia wat aku cair blik..slagi aku xdgr sore dia selagi tu lah kearahan ni akn membuak2..bnda ni teramat bahaya tuk relationship kami..buatnye la time aku ngah meletup tu tetibe ade yg try msuk line,kompem aku melayan..ni bnda yg xbest..

dan still ade gak bnda besnye..same cam td..lam sekelip mata je aku rase rndu sesgt kat dia smpi leh nanges..xde jwpn tuk dr aku sendiri..dan skang ni aku mmg ngah rindu dia sesgt..nk kol dia kompem xdilayannye..kol kul 4 pg..sesape pn xkan layan..

konfius nga dr sendiri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan